Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening of werkwijze. We willen u graag verder helpen en een oplossing zoeken. U kunt mailen naar: info@clubfysio.com

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd vergen, dan zullen we u daarvan op de hoogte stellen. Mocht u niet akkoord zijn et onze oplossing, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting webshop keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen.  https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese commissie. Dit ODR platform is te vinden op: http://ec.europa.eu/odr   Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.